Ξόδεψε τα χρήματα και τον χρόνο σου συνετά

του  Dan Netting από το bikeminds.com

 

June 21st, 2016

 

Ξεκινώντας τις προπονήσεις σου σε track days το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η βελτίωση του επιπέδου οδήγησής σου.

Είναι θέμα χρόνου να αρχίσεις να ξοδεύεις χρήματα στο άθλημα αυτό.

Εκτός όμως από το καύσιμο, τα λάστιχα και το ενοίκιο της πίστας πού πρέπει ένας οδηγός να ξοδεύει χρήματα;

Θα σας δώσω κάποιες συμβουλές για το πού εγώ πιστεύω ότι πρέπει να  δώσετε προτεραιότητες.

 

Ξεκίνα την εκπαίδευσή σου όσο το δυνατόν νωρίτερα

 

Καταρχάς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥ. Αυτό για μένα πρέπει να είναι το πρώτο σου έξοδο. Πήγαινε σε μία σχολή αγωνιστικής οδήγησης, πάρε έναν προπονητή για κάποια sessions, διάβασε, έστω, ένα βιβλίο! Το να έχεις κάποιον εκπαιδευτή είναι το ιδανικό, είσαι όμως στη σωστή κατεύθυνση ακόμη και αν παίρνεις κάποιες συμβουλές για την οδήγησή σου από ειδικά βιβλία και αξιόπιστες πηγές.

Η σωστή προσέγγιση αυτού του επικίνδυνου (κάποιες φορές) αθλήματος μόνο όφελος σου προσφέρει.

Το να λάβεις οδηγίες για τη σωστή τεχνική από την αρχή της ενασχόλησής σου με αυτό το άθλημα, θα μειώσει τις πιθανότητες να δημιουργήσεις κακές συνήθειες και να κάνεις λάθη τα οποία θα οδηγήσουν σε κάποιο ατύχημα.

 

Ακόμη και αν δεν σε ενδιαφέρει να είσαι ο πιο γρήγορος της πίστας, σκέψου ότι η σωστή εκπαίδευση θα παίξει τεράστιο ρόλο στην ασφάλειά σου.

 

Φτιάξε την μοτοσυκλέτα στα μέτρα σου

 

Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να ξοδέψεις χρήματα είναι η σωστή ρύθμιση της μοτοσυκλέτας σου για το βάρος σου και το οδηγικό σου στυλ.

Θα πρέπει να είσαι τρομερά τυχερός να έχεις μία μοτοσυκλέτα τέλεια ρυθμισμένη για σένα πριν καν κάνεις την πρώτη σου βόλτα. Οι μοτοσυκλέτες γενικά είναι στημένες για συνθήκες δρόμου και για έναν αναβάτη μετρίου βάρους (εκτός από τις ιαπωνικές που απευθύνονται σε πολύ αδύνατους αναβάτες)

 

Εάν η μοτοσυκλέτα σου είναι μεταχειρισμένη, σίγουρα οι αναρτήσεις θα πρέπει να ρυθμιστούν διαφορετικά. Ρυθμίζοντας την μοτοσυκλέτα σου σε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία σημαίνει ότι θα δουλεύει καλύτερα για τις δικές σου ανάγκες. Μία ανάρτηση που δουλεύει στο σωστό εύρος σημαίνει ότι σου δίνει τη δυνατότητα να οδηγήσεις πιο σωστά και πιο κοντά στα όρια της πρόσφυσης.

 

Δεν είναι πάντα απαραίτητη μία καινούργια αστραφτερή μοτοσυκλέτα

 

Η αλήθεια είναι ότι το να  οδηγείς μία καλά συντηρημένη μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του 90 ή αρχές του 2000 (φυσικα με καλά λάστιχα) δεν θα σταθεί εμπόδιο στο να βελτιώσεις το επίπεδό σου ως οδηγός.

 

Θέλω να διευκρινίσω εδώ ότι δεν εννοώ ότι οι παλιές μοτοσυκλέτες είναι καλύτερες από τις καινούργιες ούτε θέλω να στερήσω τη χαρά από κα΄ποιον στο να προχωρήσει σε αναβαθμίσεις στην μοτοσυκλέτα του ή να αγοράσει μία καινούργια ακριβή μοτοσυκλέτα. Κάποιοι άνθρωποι αγοράζουν καλύτερα πράγματα απλά γιατί μπορούν και γιατί τους αρέσει. Συμφωνώ απόλυτα. Στην τελική όλοι θέλουμε να διασκεδάσουμε. Αυτό που εννοώ είναι δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση μια καινούργια μοτοσυκλέτα στο να γίνει κάποιος καλός οδηγός.

Απάντηση