Η όμορφη γιαπωνέζα μηχανόβια τελικά ήταν ένας 50ρης άνδρας

Τα κοινωνικά μέσα είναι ένας παράξενος, άγριος κόσμος. Είναι το μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να αλλοιώσουν την εικόνα τους σε μεγάλο βαθμό. Είτε είναι influencer είτε απλά διατηρεί ένα προφίλ για να επικοινωνεί με τους φίλους και συγγενείς, το προφίλ κάποιου σπάνια ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Κάπως έτσι συνέβη και με το προφίλ @asuzagukayuki Twitter account στο twitter. Κάποια μέρα οι ακόλουθοί της όμορφης νεαρής γιαπωνέζας ανακάλυψαν ότι πίσω από το προφίλ της κρυβόταν ένας μεσήλικας άνδρας με το όνομα Zonguu.

Χρησιμοποιώντας εφαρμογές τύπου FaceApp και άπειρο ρετουσάρισμα στο Photoshop, ο 50χρονος Ιάπωνας είχε πλασάρει την εικόνα της όμορφης νεαρής μηχανόβιας. Πιστεύοντας ότι κανείς δεν θα ήθελε να ακολουθήσει στα κοινωνικά δίκτυα έναν “μπάρμπα”, συνέχισε το επιτυχημένο τέχνασμα βελτιώνοντας συνέχεια την εικόνα του, φτάνοντας τους 17.000 ακολούθους. 

Φυσικά ο μεσήλικας φίλος μας δεν θα μπορούσε να ξεγελάσει το κοινό του για πάντα. Οι followers του κατάλαβαν ότι κάτι δεν πάει καλά όταν άρχισαν να παρατηρούν κάποιες φωτογραφίες του στο twitter. Για παράδειγμα σε μία, το τριχωτό χέρι του Zonguu, που δεν μπόρεσε να κρύψει, δεν ταίριαζε τόσο πολύ με το πρόσωπο της μικρούλας μηχανόβιας. Ξαφνικά το θέμα άρχισε να κινεί την περιέργεια πολλών ώσπου ένα γιαπωνέζικο κανάλι αποφάσισε να το ψάξει.  

 

Το αστέρι των κοινωνικών μέσων δικτύωσης εντοπίστηκε γρήγορα και η πραγματική του ταυτότητα αποκαλύφθηκε. 

Τελικά όλο αυτό δεν ήταν τόσο δύσκολο γι’ αυτόν αφού ήδη διέθετε μακριά πλούσια μαλλιά που βοηθούσαν στην μεταμόρφωσή του. Το πλήρες όνομά του παρέμεινε όμως άγνωστο. Γνωρίζουμε μόνο ότι λέγεται Zonguu και μάλλον πρόκειται για ψευδώνυμο.  

Όλη αυτή η ιστορία προκάλεσε διάφορα ερωτήματα τα οποία καλό θα ήταν να απαντηθούν κάποια στιγμή και αφορούν στην μοτοσυκλετιστική κοινότητα και όχι μόνο. 

Γιατί ένα νεαρό θηλυκό πρόσωπο συγκεντρώνει περισσότερους οπαδούς από έναν μεσήλικα; Γιατί εξακολουθούμε να δημιουργούμε φετίχ αντί να ενδυναμώνουμε το γυναικείο φύλο; Τι μας λέει όλο αυτό για την αντίληψη των εικόνων στα κοινωνικά μέσα;

Απάντηση